xShygirlx Well-Known Member OFC Regular May 23, 2022 #321 Do people have one favorite songs? Impossible. Favorite: dessert
NakedGrandpa70 Well-Known Member OFC Regular May 23, 2022 #325 Gray Actually, I enjoy them all. Favorite airline
FallenAngel-Lez Well-Known Member OFC Regular May 25, 2022 #326 Southwest (only one I've been on) Favorite singer (of allllll time)
NakedGrandpa70 Well-Known Member OFC Regular May 25, 2022 #330 Chicken (broasted or baked) Favorite vegetable (mine's "mixed")
NakedGrandpa70 Well-Known Member OFC Regular May 25, 2022 #332 Browneyedgirl said: Cauliflower Favorite hobby Click to expand... Me too! I haven't pursued it much for years, but Model Railroading (Narrow Gauge Geared Steam) Favorite automobile marque (mine's Ferrari)
Browneyedgirl said: Cauliflower Favorite hobby Click to expand... Me too! I haven't pursued it much for years, but Model Railroading (Narrow Gauge Geared Steam) Favorite automobile marque (mine's Ferrari)
NakedGrandpa70 Well-Known Member OFC Regular May 25, 2022 #334 Lambos are cool, but Ferraris are MUCH cooler! (Besides I owned one once, so I am prejudiced.) Fridays, I suppose. What is your favorite brand/model of smartphone (Mine is Samsung Galaxy)
Lambos are cool, but Ferraris are MUCH cooler! (Besides I owned one once, so I am prejudiced.) Fridays, I suppose. What is your favorite brand/model of smartphone (Mine is Samsung Galaxy)
NakedGrandpa70 Well-Known Member OFC Regular May 25, 2022 #336 MalWart, I suppose (I'm a bit snug ... cheap.) Favorite gas station