I cannot tell a lie........

I cannot tell a lie.....

...about a story of a curious man
He had been tossing and turning, twisted and tied up
all inside
but the curious man had nothing more to hide

Roaming and searching, asking and receiving
the gift had been given to him
Fascinated the curious man breathed out a long sigh
the curious man had nothing more to hide

Feeling the feel he, the curious man had never felt
the curious man has now found he needs no
further help

I cannot tell a lie....the curious man is a familiar shadow
I see
He in fact is me...

~ P
 
I cannot tell a lie... I’m going on a Stag weekend and I’m the oldest by quite a bit. I hope the young folk are not expecting me to be the responsible Adult.o_O
 
[QUOTE = "AkshayGoodOne, post: 60468"] Jag kan inte säga en lögn .............. Jag upptäckte att jag slog helt själv vid 16 års ålder. Innan det skulle jag bara känna mig rolig och stirra på bilder av nakna tjejer på den 2-tums skärm Nokia-telefonen fick jag: / och jag skulle bara bläddra nakna tjejer outtröttligt, men min telefon hade en menial förbetald internetplan. Så det gällde att spendera min ficka

pengar : s[/ QUOTE]
Hjälp mig att sälja mig online
 
[QUOTE = "Mikaelmarkgard, post: 315481, medlem: 189403"] [QUOTE = "AkshayGoodOne, post: 60468"] Jag kan inte säga en lögn .............. Jag upptäckte att jag slog helt själv vid 16 års ålder. Innan det skulle jag bara känna mig rolig och stirra på bilder av nakna tjejer på 2-tums skärm Nokia-telefon fick jag: / och jag skulle bara bläddra nakna tjejer outtröttligt, men min telefon hade en menial förbetald internetplan. Så det gällde att spendera min ficka

pengar: s [/ QUOTE]
Hjälp mig att sälja mig online [/ QUOTE]
Om horny
 
Back
Top